Jak zacząć biegać? Plan 10-tygodniowy

Jak już pewnie wiele osób zauważyło – informatyk wziął się za ruch na świeżym powietrzu. Oprócz tego, że pojeździłem na rowerze, zacząłem na początku września biegać – na wszelki wypadek, żeby w przypadku złej pogody zachować zdobytą na rowerze kondycję.

Próbowałem to robić po swojemu – interwałami, ale średnio wyszło prawdę mówiąc. Robiłem odcinki po 5km – i po ostatnim razie bolało przez kilka długich dni. Chyba za mocno dałem sobie w kość.

W ramach regeneracji – podczas urlopu jeździłem tylko spokojnie na rowerze i trochę wędrowałem po Cambridge i okolicach Dublina. Lecz wszystko, co dobre – kiedyś się kończy. Wróciłem i inspirowany dokonaniami kolegów zaczynam od nowa.

Od dzisiaj zaczynam trening wg „Bieganie – plan 10-tygodniowy”.

Z pierwszego treningu wyszło mi 4.21km w 32m13s. Taki tam marszobieg (5 rund, 4 minuty marsz/2 minuty w miarę intensywny bieg). Zobaczymy jak będą wyglądać kolejne biegi;)

endomondo-bieganieSwoją drogą – jakich aplikacji używacie do monitorowania treningów? Ja Endomondo PRO – prawdopodobnie dlatego, że kiedyś za 3.99PLN kupiłem w promocji:) Próbowałem jeszcze Runtastic, ale nie przekonał mnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *